Selasa, 7 Julai 2009

Minuman kesihatan Smart coco A+

Post bulan lepas ade letak sket cite psl smart coco.Smart coco ni sbnrnye satu minuman kesihatan..sesuai sgt kt budak2 sekolah..tp bkn utk bdk sekolah je..sape2 yg tgh study pn leh minum.pendek kate sume org blh minum la..aku pn skg minum smart coco ni..klu rase ngantuk kt opis 2 bancuh la air ni.segar bile dpt minum air panas ni.nk minum sejuk pn blh.nk cite la sket pengalaman mase 1st time minum 2, rase ngantuk yg amat sangat.tp kesan die mmg camtu untuk beberape ari je la.lps tu da xrase ape2 la..2 mggu yang prtama kene la minum 2 sachet 1 ari.pastu 1 sachet pn da cukup.minuman ni special sket sb diorg wat minuman ni xgune gula ataupun susu..diorg gune koko, kismis, madu, malt & ginko biloba.banyak khasiat minuman ni..
antaranya meningkatkan daya ingatan dan kecerdasan minda..sesuai sgt la kt sape2 yg tgh study tu.baik untuk kulit dan kite dapat tidur malam yang nyenyak..yang paling aku suke, pagi2 pn senang nk bangun subuh dan mmg aku akui skg aku senang nk bangun pagi.xlarat aku nk story panjang2 kt sini.sesape yang berminat leh la tgk kt post aku bln lps.xpon msuk je kt website ni. http://www.smartcoco.com/
kalau ade sape2 yg berminat tu bleh la hubungi saye.

4 ulasan:

mYshah berkata...

sedap ke? bape hengget 1? heehe

Nieza berkata...

ok la..rase coco.xmanis sgt sb diorg xltk susu o gule.1 kotak 21 hengget.ade 14 sachet.try la..

cintaleaixora berkata...

ko bg la free sample pastu kalo best br ak beli..ok x?? hehehe.. sjk bile ko rjn berbisnes nie....

Nieza berkata...

mane ade sample2..aku pn terus beli je tau.aku xde la nk brbisnes2 pn tp saje tlg promote je.